• Školský futbalový turnaj

• 28. 6. 2023
          • Žiaci našej školy si 26.6.2023 zmerali sily v školskom turnaji vo futbale. Pri tejto športovej akcii nechýbala zábava, emócie,  smútok i radosť, teda všetko, čo k športu patrí. Tretie miesto získali spojené triedy 6.A a 6.B. Druhú priečku obsadila trieda 7.A a prvé miesto si vybojovala trieda 8.A. Umiestení si odniesli ocenenia vo forme pohárov a víťazi turnaja si prebrali aj putovný pohár od minuloročných víťazov. Chceli by sme sa poďakovať bývalým žiakom za vedenie zápasov a ich rozhodcovskú činnosť. Sme radi, že sa turnaj odohral v zmanení fair play. Víťazná trieda si zahrala bonusový zápas proti učiteľskému zboru.

• Budúci prváci sú rozdelení

• 27. 6. 2023
          • Zverejňujeme definitívny zoznam žiakov 1. ročníka pre školský rok 2023/2024. Triedne kolektívy sa budú formovať nanovo od nástupu do školy. Kamarátstva detí zo škôlky nie sú pre rozdeľovanie žiakov do rovnomerných skupín rozhodujúce. Prosíme rodičov, aby rešpektovali toto rozdelenie. Na všetkých prvákov sa tešíme! Zoznamy tried: prvaci_2023_24.pdf

• 7. deň “Škola v prírode Tatranská Lesná”

• 23. 6. 2023
          • Posledný deň školy prírody v Tatranskej Lesnej sme strávili na Štrbskom plese. Užili sme si výhľady na krásnu prírodu Vysokých Tatier. Po ceste domov sme sa zastavili na Liptovskej Mare. Ďakujeme za krásne zážitky. S láskou vaši štvrtáci. PS: ďakujeme všetkých rodičom za sponzorské dary 😊❤️

• Organizácia ukončovania školského roka

• Vážení rodičia, dnes o 13,30 sme uzatvorili žiakom známky zo všetkých predmetov. V pondelok bude výchovno-vzdelávacie výsledky prerokovávať pedagogická rada. V dňoch 26.-29.6.2023 budú v škole žiaci 1. stupňa do 11,15 (ŠKD bude začínať o 11,15) a žiaci 2. stupňa do 11,25. V poslednom týždni bude naslednovný program:

Pondelok: Žiaci sa učia prvé 4 hodiny podľa rozvrhu. Školský pohár vo futbale o pohár starostu obce bude na umelom ihrisku. Jednotlivé triedy (podľa rozhodnutia učiteľov) môžu prísť povzbudzovať.

Utorok: Práca s učebnicami - príprava na odovzdanie a odovzdávanie do skladu učebníc. Nové učebnice budú žiaci dostávať až na začiatku nasledujúceho roka.

Streda: Organizačné práce v triede, úprava školského areálu, triedny program.

Štvrtok: Prierezová téma - Ochrana života a zdravia (branné cvičenie). Tretiaci a prváci majú výlet, deviataci riaditeľské voľno.

Piatok: Slávnostné ukončenie školského roka o 8,00. Po skončení žiaci dostanú vysvedčenie a odchádzajú domov, nebude ani obed ani ŠKD. Na slávnostné ukončenie školského roka srdečne pozývame všetkých rodičov a starých rodičov.

• 6. deň “Škola v prírode Tatranská Lesná”

• 21. 6. 2023
          • Dnes 21.6.2023 sme sa po výdatných raňajkách vybrali do Belianskej jaskyne. Kopec, ktorým sme kráčali, nás trochu zmohol ale dali sme to všetci. Jaskyňa bola krásna, videli sme jazierka a hudobnú sieň. Vypočuli sme si hudbu a zaspievali pieseň. Poobede sme išli do Starého Smokovca. V Tricklandii sme sa riadne vyšantili a pofotili. Večer nás čakalo veľké vyhodnotenie celého pobytu. Dostali sme mnoho diplomov, cien a sladkostí. A samozrejme nemohla chýbať rozlúčková diskotéka. Zajtra ideme už domov. Tešíme sa na svojich rodičov, ale bude nám to tu chýbať. S láskou vaši štvrtáci.

• 5.deň “Škola v prírode Tatranská Lesná”

• 20. 6. 2023
          • Dnes 20.6.2023 sme navštívili Spišský hrad a Levoču. Na Spišskom hrade bolo super, zapojili sme sa do hradohrania, kde sme plnili rôzne úlohy. Ochutnali sme lokše, ktoré sa v minulosti robili. Náš výlet pokračoval do Levoče, kde sme navštívili Baziliku sv. Jakuba. Fotili sme sa pri klietke hanby a potom sme išli nakupovať. Poobede nám pani učiteľky pripravili športové súťaže a kvíz. Najviac sa nám páčilo ako sme na Spišskom hrade priviazali na dereš pani učiteľku Lauru a pána učiteľa Paľka. Takmer každý deň nás chodí navštevovať pri penzión laň. Je pri nás bližšie ako v zoo. Vôbec sa nás nebojí. Znovu sme prežili pekný slnečný deň. S láskou vaši štvrtáci.

• Príspevok zo školy v TV JOJ

• Ak ste včera sledovali TV JOJ - krimi, určite vám neunikol príspevok z našej školy o úspechu žiakov, ktorí získali 1. miesto v celoslovenskom kole súťaže Krimichémia. Príspevok si môžete pozrieť zo záznamu aj na našej stránke

• Fotogaléria

zatiaľ žiadne údaje

• Nadpis

• Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Sint, adipisci, quibusdam, ad ab quisquam esse aspernatur exercitationem aliquam at fugit omnis vitae recusandae eveniet.

Inventore, aliquam sequi nisi velit magnam accusamus reprehenderit nemo necessitatibus doloribus molestiae fugit repellat repudiandae dolor. Incidunt, nulla quidem illo suscipit nihil!Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit.